15 квітня
Тема. Основні задачі на побудову
( виконати до 17.04 )
Учні мають:1) вміти розв'язувати за допомогою циркуля і лінійки задачі на побудову;
2) вміти застосовувати основні задачі на побудову до розв'язування задач практичного змісту.
На сьогоднішній урок потрібно мати: циркуль, лінійку, простий олівець, гумку.
а) перша задача: побудувати трикутник за трьома даними сторонами (задача 1, навчальне відео);
б) побудова трикутника за двома сторонами і кутом між ними ( задача 2, навчальне відео, у нашому підручнику № 583 а));
в) побудова трикутника за стороною і двома прилеглими кутами ( задача 3, навчальне відео, у нашому підручнику № 583 б));
г) побудова прямокутного трикутника за двома катетами ( задача 4, навчальне відео);
д) побудова прямокутного трикутника за катетом і гіпотенузою ( задача 5, навчальне відео).
Всі побудови спробувати виконати у зошиті.
2. Дивимось навчальне відео:
2. Дивимось навчальне відео:
3. Розв'язуємо:
1) № 583 (6 балів);
2) задачу 5 із навчального відео ( 6 балів, побудувати обов'язково ).
4. Виконуємо тест.
Завантажуємо ТУТ!
Коди від вчителя:
7-А: 572186;
7-Б: 620927.
Не забудьте ввести прізвище та ім'я! Будьте уважні!
2) задачу 5 із навчального відео ( 6 балів, побудувати обов'язково ).
4. Виконуємо тест.
Завантажуємо ТУТ!
Коди від вчителя:
7-А: 572186;
7-Б: 620927.
Не забудьте ввести прізвище та ім'я! Будьте уважні!
За потреби звертайтеся до мене через електронну скриньку:
karantun20@gmail.com
На дану електронну скриньку надсилайте виконані домашні завдання.
БАЖАЮ УСПІХУ!!!