8 квітня
Тема. Коло, вписане в трикутник
( виконати до 10.04 )
Учні мають:1) формувати уяву про коло, вписане в трикутник та його властивості;
2) формувати вміння розв'язувати задачі із застосуванням властивостей кола, вписаного в трикутник;
3) розвивати вміння узагальнювати й аналізувати, діяти за алгоритмом;
4)розвивати вміння грамотно висловлюватися державною мовою, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати власну думку;
5) формувати графічну культуру (процес виконання малюнків до задач).
1. Продовжуємо працювати із § 21 с. 166:
а) с.167, означення кола вписаного в трикутник записуємо у зошит і вивчаємо + мал.302;
б) теорему 21.2 вивчаємо, аналізуємо доведення;
в) наслідок 2 ВИВЧАЄМО і ЗАПИСУЄМО У ЗОШИТ, він ВАЖЛИВИЙ;
г) задачу з ключиком записуємо у зошит лише формулювання і вивчаємо його ( формула радіуса кола, вписаного у прямокутний трикутник).
2. Дивимось навчальне відео
№ 553 (5 балів), аналогічний до № 552, з використанням властивості дотичних, проведних з однією точки до точок дотику;
№ 557 (7 балів), маленька підказка:
(О, ОМ) - це позначення кола. У дужках на першрму місці пишемо центр кола, на другому - будь-який радіус кола.
4. Проходимо тест на закріплення матеріалу.
Завантажуємо ТУТ!
За потреби звертайтеся до мене через електронну скриньку:
karantun20@gmail.com
На дану електронну скриньку надсилайте виконані домашні завдання.
БАЖАЮ УСПІХУ!!!