28 квітня - 5-В і 5-Г
29 квітня - 5-А і 5-Б
Тема. Середнє арифметичне. Середнє значення величини
( виконати до 30.04)
Учні мають вміти:1) формулювати означення середнього арифметичного;
2) розв'язувати вправи, що передбачають знаходження середнього арифметичного кількох чисел, середнього значення величини;
3) розвивати вміння грамотно висловлюватися державною мовою, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати власну думку;
4) виховувати культуру математичних записів.
а) розбираємо, аналізуємо задачу 1 на с.255;
б) правило у зеленій рамочці (середнє арифметичне чисел) вивчаємо, запам'ятовуємо;
в) приклад, після правила, записуємо у зошит: (2,5 + 3,7 + 2,8 + 4,2) : 4 = 3,3.
Далі у зошит не записуємо.
За таким правилом виставляються тематичні оцінки з математики. Нехай учень за тему отримав такі оцінки: 9, 8, 10, 7, 12, 10. Знайдемо середнє арифметичне даних оцінок:
( 9 + 8 + 10 + 7 + 12 + 10 ): 6 ( де 6 - кількість оцінок ) = 9,3. Далі спрацьовує округлення десяткових дробів. За тему учень отримує оцінку 9.
г) розбираємо, аналізуємо задачу 2 (середня швидкість руху). Запам'ятовуємо її розв'язання. Задача важлива.
д) розбираємо, аналізуємо задачу 3.
2. Дивимось обов'язково навчальне відео:
1) № 1590 (4 бали) ; {аналогічно або до задачі 1 у підручнику, або до задачі 1 у відео}
2) № 1592 (4 бали) ;
3) № 1599 (4 бали); {аналогічно до №1598}
За потреби звертайтеся до мене через електронну скриньку:
karantun20@gmail.com
На дану електронну скриньку надсилайте виконані домашні завдання .