8 квітня
Тема. Лінійне рівняння із двома змінними
( виконати до 09.04 )
Учні мають:1) формувати уявлення про лінійне рівняння із двома змінними та його графік;
2) формувати вміння розв'язувати лінійне рівняння із двома змінними;
3) розвивати вміння узагальнювати й аналізувати, діяти за алгоритмом;
4)розвивати вміння грамотно висловлюватися державною мовою, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати власну думку;
5) виховувати культуру математичних записів.
1. Опрацьовуємо § 25 с. 181:
а) у зошиті пишемо 8 квітня і тему уроку;
б) означення лінійного рівняння записуємо у зошит;
в) випадок 1 розглядаємо, аналізуємо кожний крок;
г) приклад 1 розглядаємо, аналізуємо;
д) аналогічно працюємо із випадком 2 і прикладом 2;
е) розглядаємо випадок 3;
є)у таблиці на с.183 підсумований весь матеріал із параграфа. Таблицю ще раз аналізуємо і записуємо у зошит;
ж) приклад 3 розглядаємо і записуємо у зошит, він важливий;
з) приклад 4 розглядаємо і аналізуємо.
2. Дивимось уважно навчальне відео:
№ 956 ( 3 бали ).
Аналогічне завдання було розглянуте у навчальному відео на 11:52. Тому повертаємось до відео і ще раз переглядаємо приклад 2, потім виконуємо № 956 самостійно.
№958 ( 3 бали )
№ 960 ( 3 бали ).
Самостійно, він аналогічний до № 958 і 957.
№ 962 ( 3бали ).
Дивимось навчальне відео, приклад 1 на 10:37.
4. Проходимо тест на закріплення матеріалу.
Завантажуємо ТУТ!
За потреби звертайтеся до мене через електронну скриньку:
karantun20@gmail.com
На дану електронну скриньку надсилайте виконані домашні завдання.
БАЖАЮ УСПІХУ!!!