13 квітня - 5-В і 5-Г
14 квітня - 5-А і 5-Б
Тема. Відсотки
Виконати:
5-В і 5-Г до 14.04
5-А і 5-Б до 15.04
Учні мають:1) вміти формулювати означення відсотка, переводити десяткові дроби у відсотки і навпаки;
2) розв'язувати вправи, що передбачають знаходження відсотка від числа;
3) розвивати вміння грамотно висловлюватися державною мовою, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати власну думку;
4) виховувати культуру математичних записів.
1. Опрацьовуємо §42 с.244:
а) ми з вами переходимо до нової теми. У зошиті пишемо число і тему уроку;
б) означення відсотка (процента) читаємо, вивчаємо і запам'ятовуємо
( правило у зеленій рамочці с.245);
в) позначення відсотка і формулу у рамочці записуємо у зошит;
г) два правила: щоб перетворити відсотки у десятковий дріб і навпаки, десятковий дріб у відсотки, ВИВЧАЄМО і ЗАПАМ'ЯТОВУЄМО. Приклади 2%=...,13%=...,97%=...,137%=..., 0,8=0,8*100%=80%...записуємо у зошит;
д) правило перетворення звичайного дробу у відсотки (с.246, зелена рамочка) вивчаємо. Приклади, написані жирним шрифтом записуємо у зошит;
е) працюємо до задачі 2.
2. Дивимось навчальне відео:
№ 1499 (4 бали), у відео це перший приклад;
№ 1502 (4 бали), у відео це другий приклад;
№ 1503 (4 бали), дивимось на д) із плану.
4. Трішки пограємось.
Завантажуємо ТУТ!
За потреби звертайтеся до мене через електронну скриньку:
karantun20@gmail.com
На дану електронну скриньку надсилайте виконані домашні завдання .