9 квітня
Тема. Система двох лінійних рівнянь із двома змінними. Графічний спосіб розв'язування систем лінійних рівнянь із двома змінними
( виконати до 15.04 )
Учні мають:1) формувати уявлення про систему двох лінійних рівнянь із двома змінними, її розв'язок;
2) розуміти суть графічного способу розв'язування систем лінійних рівнянь із двома змінними;
3) розвивати вміння узагальнювати й аналізувати, діяти за алгоритмом;
4)розвивати вміння грамотно висловлюватися державною мовою, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати власну думку;
5) виховувати культуру математичних записів.
1. Опрацьовуємо § 26 с. 190:
а) система двох лінійних рівнянь із двома змінними (розглядаємо два приклади на с.190, звертаємо увагу на рис.60 і запис системи двох лінійних рівнянь з двома змінними за допомогою фігурної дужки);
б) розв'язок системи двох лінійних рівнянь із двома змінними ( читаємо, аналізуємо, запам'ятовуємо означення);
в) суть графічного способу розв'язування систем двох лінійних рівнянь із двома змінними записати у зошит (с.191 -192 курсир);
г) обов'язково з'ясовуємо, яким є взаємне розміщення прямих, що є графіками двох лінійних рівнянь із двома змінними, які складають систему рівнянь, якщо:
1) система має єдиний розв'язок;
2) система не має розв'язків;
3) система має безліч розв'язків.
На пункт г) дати відповідь у зошиті.
Особливо звертаємо увагу на розв'язаний у відео приклад 2.
№ 1008 ( 4 бали );
{-5 підставляємо замість x, а 2 замість y. І рахуємо!}.
№ 1011 ( 8 балів ); {дивимось на № 1010, за зразком виконуємо № 1011}.
Завантажуємо ТУТ!
Коди від вчителя:
7-А: 232102;
7-Б: 215495.
Не забудьте ввести своє прізвище та ім'я! Будьте уважні!
За потреби звертайтеся до мене через електронну скриньку:
karantun20@gmail.com
На дану електронну скриньку надсилайте виконані домашні завдання.
БАЖАЮ УСПІХУ!!!