16 квітня
Тема. Знаходження відсотків від даного числа
( виконати до 17.04 )
Учні мають:1) вміти розв'язувати задачі на знаходження відсотків від даного числа;
2) вміти переводити десяткові дроби у відсотки і навпаки;
3) розвивати вміння грамотно висловлюватися державною мовою, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати власну думку;
4) виховувати культуру математичних записів.
1. Повторюємо §42 с.244:
а) як перетворити відсоток на десятковий дріб;
б) як перетворити десятковий дріб на відсоток;
в) як перетворити звичайний дріб на відсоток;
г) як знайти відсоток від числа.
2. Розв'язуємо:
№ 1518 ( 6 балів ); {аналогічно до № 1517}
№ 1525 ( 6 балів ) ; {зробіть короткий запис, пам'ятайте, що вся відстань, яку проїхала машина за 3 год, становить 100%}
3. Дивимось навчальний мультик: " З історії відсотків".
Завантажуємо ТУТ😀
За потреби звертайтеся до мене через електронну скриньку:
karantun20@gmail.com
На дану електронну скриньку надсилайте виконані домашні завдання .