четвер, 9 квітня 2020 р.

Урок 11. 5 клас, математика

9 квітня 
Тема. Розв'язування текстових задач
( виконати до 10.04 )

Учні мають:
1)удосконалювати вміння розв'язувати завдання на всі дії з десятковими дробами;
2) розвивати вміння узагальнювати й аналізувати, діяти за алгоритмом;
3)розвивати вміння грамотно висловлюватися державною мовою, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати власну думку;
4) виховувати культуру математичних записів.
1. Повторюємо:

а) додавання і віднямання десяткових дробів;
б) множення і ділення десяткових дробів;
в) окремі випадки множення і ділення десяткових дробів ( множення на 10, 100, 1000...0,1; 0,01...);
г) таблицю множення;
д) розв'язуємо наступня приклади у зошиті. Розв’язавши їх, ви дізнаєтесь прізвище нідерландського математика, інженера-винахідника, який першим розвивав знання про десяткові дроби в Європі. У 1585 р. вийшла праця Сімона  (а прізвище дізнаєтесь ви) про десяткові дроби.

2. Розв'язуємо:

1) задача про МакКвіна і Саллі  (6 балів );


2) № 1485 ( 6 балів ).

3. Складаємо пазли. 

Натискаємо ТУТ!

За потреби звертайтеся до мене через електронну скриньку: 
karantun20@gmail.com
На дану електронну скриньку надсилайте виконані домашні завдання .  

БАЖАЮ УСПІХУ!!!