пʼятниця, 15 травня 2020 р.

Урок 29. 5 клас, математика

15 травня
Тема. Розв'язування прикладів на всі дії з дробами
Виконати
5-В і 5-Г до 18.05
5-А і 5-Б до 19.05

Ми з вами маємо вміти:
1) наводити приклади звичайних і десяткових дробів;
2) розрізняти правильні і неправильні дроби;
3) читати і записувати звичайні дроби, десяткові дроби, мішані числа;
4) розв'язувати вправи, що передбачають:
а) порівняння, додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками;
б) порівняння, округлення, додавання, множення і ділення десяткових дробів;
в) перетворення мішаного числа у неправильний дріб і навпаки, перетворення неправильного дробу у мішане число або натуральне число.
1. Теоретичні відомості (звичайні дроби).

Дріб, у якого чисельник менший за знаменник, називається правильним. Правильний дріб менший за 1.

Дріб, у якого чисельник більший або дорівнює знаменнику, називається неправильним. Неправильний дріб більший за 1.

Щоб виділити цілу частину з неправильного дробу, треба поділити чисельник на знаменник з остачею. Неповна частка стане цілою частиною, остача – чисельником, а знаменник залишиться той самий.


Щоб перетворити мішане число на неправильний дріб, треба помножити його цілу частину на знаменник дробової частини і до добутку додати чисельник дробової частини, отриманий результат буде чисельником неправильного дробу, а знаменник залишиться той самий.

Додавання дробів з однаковими знаменниками:
Віднімання дробів з однаковими знаменниками:
2. Розв'язуємо:
№ 1 (4 бали)

№ 2 (2 бали)

№ 3 (2 бали)

№ 4 (2 бали)

№ 5 (2 бали); {повторити округлення десяткових дробів, правило с.207}

За потреби звертайтеся до мене через електронну скриньку: 
karantun20@gmail.com
На дану електронну скриньку надсилайте виконані домашні завдання.
 БАЖАЮ УСПІХУ!