Змішане навчання
07.10 - 6-А і 6-В
08.10 - 6-Б
Тема. Найменший спільний знаменник дробів. Зведення дробів до спільного знаменника. Порівняння дробів
1. Працюємо з §9 с.36:
1) розглядаємо приклад 1 і з'ясовуємо, що називають найменшим спільним знаменником (повторіть найменше спільне кратне і схему його знаходження);
2) продовжуємо розбирати приклад 1 і з'ясовуємо, що таке додатковий множник;
3) схему зведення дробів до найменшого спільного знаменника ВИВЧИТИ! (розова рамочка зі знаком оклику на с.37);
4) що потрібно зробити, щоб порівняти дроби з різнимим знаменниками (правило зі знаком оклику с.38);
5) приклад 2 і приклад 3 розібрати.
2. Дивимось навчальне відео
3. Пропоную у робочому зошиті написати 7 жовтня (6-А і 6-В)/8 жовтня (6-Б), домашня робота і спробувати виконати №182 с.39.
БАЖАЮ УСПІХУ!